Regisztráció > Gy.I.K.
 
Hogyan kell regisztrálni?

A regisztrációs folyamat rendkívül egyszerű. Meg kell adnia  vezeték- és keresztnevét, e-mail címét (a későbbiekben ezzel kell majd bejelentkeznie) és egy jelszót. Ki kell választani a felhasználás jellegét, mely lehet üzleti ha a vállalkozása számára rendel meg szolgáltatást, illetve egyéni, ha magánszemélyként vesz igénybe szolgáltatást. Ezt követően egy biztonsági számot kell leolvasnia és beírnia egy mezőbe, hogy illetéktelenek ne tudjanak regisztrálni a weboldalra. A regisztrálást követően kap egy visszaigazoló üzenetet,  ahol is a megerősítő linkre kell kattintania, hogy a fiókját aktiváljuk.

Hogyan kell szolgáltatást megrendelni?

Ha már Ön regisztrált felhasználó, akkor bejelentkezés után a jobb oldalon felsorolt szolgáltatásoknál  a hozzáadásra kattintva tudjuk aktiválni a szolgáltatást. Ha még nem regisztrált nálunk, akkor egy egyszerű regisztrációs folyamat után tud csak szolgáltatást megrendelni.

Hogyan nézhetem meg a találataimat?

Ha már regisztrált rendszerünkben, akkor a felhasználónév és jelszó páros begépelésével a bejelentkezési oldalon – melyet ide kattintva érhet el – a megfelelő szolgáltatás kiválasztása után tekintheti meg. A találatok kategorizálva vannak aszerint, hogy milyen a valószínűsége annak, hogy a linkek Önről szóló információt tartalmaznak.

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt szolgáltatást?

A fizetés jelenleg csak átutalással lehetséges. A szolgáltatás  megrendelése után megjelenik a fizetéssel kapcsolatos részleteket tartalmazó oldal, ahol lehetősége van akár nyomtatásra is. A későbbiekben bejelentkezve a a  Számlázási összesítő fülre kattintva tudja ellenőrizni a fizetések állapotát. A befizetett összegek általában 1-4 nap átfutással jelennek meg a számlánkon, és ekkor tudjuk aktiválni az Ön által megrendelt szolgáltatásokat. Tipp:
Ha közvetlenül a K&H Bank Zrt. valamely fiókjában fizeti be az összeget, illetve K&H Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlájáról fizeti be az összeget, akkor ez az idő akár néhány órára is lerövidülhet.

Hogyan tudom felvenni Önökkel a kapcsolatot?

Az oldal alján található kapcsolat hivatkozásra kattintva tudja feltenni kérdéseit nekünk.

Kik vehetik igénybe a szolgáltatást?

A szolgáltatásokat 18. életévét betöltött magánszemélyek és vállalkozások is igénybe vehetik. A magánszemélyek számára létrehozott szolgáltatásokat a  Egyéni ügyfeleknek fülre kattintva, míg az üzleti célú felhasználóknak a vállalati ügyfeleknek hivatkozásra kattintva tekinthető meg a kínált szolgáltatások listája.

Mennyibe kerülnek a szolgáltatások

Az aktuális díjszabás megtalálható a szolgáltatásokat leíró oldalakon.

Kapok e számlát a kifizetett szolgáltatásokról?

Természetesen a törvényi előírásoknak megfelelően a szolgáltatásokról számlát állítunk ki megrendelőinknek, amit aztán postán juttatunk el ügyfeleinknek a saját költségünkön. (Csak magyarországi postacím esetén!)

Miért jobb a Hírnévvédelem.hu, mintha egy egyszerű keresőt használnék?

A nagy keresőrendszerek rendkívül hatékonyak a nyilvános és sokat látogatott weboldalak tartalmi vizsgálata során. A gyengeségük a keresendő információk  sokrétűsége és a nem nyilvános oldalak hozzáférhetetlenségéből adódik. A hírnévvédelem.hu hatékony szoftveres megoldása a legtöbbet használt webes keresők tudását ötvözi a jelszóval védett oldalak átjárhatóságának lehetőségével. Nem csak egy kereső adatbázisa érhető el általunk, hanem az összes jelentős adatbázishoz hozzáférhetünk. Lehetőségünk van olyan internetes tartalmak megtalálására is, melyek a keresőmotorokat befolyásoló keresőoptimalizált oldalak miatt amúgy nem jelennének meg a találati listákon.

 

Hol tudom lemondani a megrendelt szolgáltatást?

A szolgáltatások lemondása a számlázási összesítő oldalon a megrendelés kiválasztása után a rendelés lemondása gombra kattintva lehetséges. A szolgáltatások bármikor feltétel nélkül lemondhatók, azonban a kifizetett díjak a szerződési feltételeknek megfelelően nem járnak vissza.